Typ

Jag har varit i skolan, typografi, indesign. Coolt program, tusen möjligheter.
Nu har jag varit hemma och ätit lite så. Ska jag bege mig till jobbet, och
efter det ska jag åka till Torp, köpa ny mobil, hey! Min gamla är skruttigare
än skruttigast. Batteriet ramlar ur hela jävla tiden. Är så trött på den, men
samtidigt är det som min lilla bebis. Jag funderar starkt på att låta den bli
tonåring och ha den som utgångstelefon, så kan den se hur förjävlig ut
som helst, precis som jag själv klockan 2 på natten. Vilket privilegie den
kommer få, festtelefonen. Nu till det feta frågan: Vad ska man köpa för ny
telefon då? Jag funderar på att köpa en rätt billig, vet ju att jag snabbt
tröttnar, samtidigt som jag inte vill att det ska vara min dyrbaraste ägodel,
för då är det gjort för att den går sönder. Så jag får se, ni kommer bli
uppdaterade inom detta enormt viktiga ämne. Ska nog ta lite egobilder
sen också, krydda bloggen med lite skönhet ;) Nu måste jag skynda mig,
patienterna bara väntar på att få en patientansvarigläkare listad på sin
profil. Och jag älskar Timo Räisänens låt 16 (här under typ) Puss!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Sorry fan, men jag fattar inte vad du menar, haha! Kommer DU hit menar du?? :) :)

2008-10-15 @ 16:41:03
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0