Utan dina andetag

Bäst att sova, ska kolla schema och så först bara



Jag gillar min mys-fejk-päls-väst. Man kan vända den
ut och in också så den blir grå, med päls inuti i stället.
Fint. I.pod, säng, lite skolböcker. God natt. NEJ just det:
Ida, fick du sms idag om att Adobe creative suite 3 hade
kommit? Det fick jag, lycka! Äntligen visar Gregarts att
dom är värda att kalla sig för bokhandel. Nu är det bara
understanding colours kvar. Fast den är ju slut i hela
världen säger bokhandlerskan. Den kanske finns på
bibblan. Hoppas. Krukset är att dessa böcker är på
engelska, mitt favoritspråk ju, inte det nej. Yeye, ska läsa
ut Bo Bergström idag och finslipa på Seendets språk.
Dessa böcker är på svenska, heja dom! I  morgon ska
jag öva photoshop så det bara skriker om det. Ni kanske
vill se smakprov? Äh, det får ni varesig ni vill eller inte.
Lite kent också förresten. Fin text. Gillar hans röst. Gud,
vilket tjöt. Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick smset, ÄNTLIGEN. Herregud. Men jag lånade color på biblan. Skitsvår verkligen. vi har 80 sidor på engelska, kul va?:)

2008-10-07 @ 09:51:27
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0