Plugg.

Som jag har kämpat med att inte ta upp laptopen när jag har pluggat. Men nu gick
det inte längre, var tvungen att skriva av mig en aning. Jag är stört sugen på glass
för det första. För det andra så mår jag illa när jag tänker på dig. Kan kännas lite
olika när det gäller dig, men nu blir jag bara avskydd! Jag har faktiskt kämpat med
tentaböckerna. Jag ska börja sammanfatta det allra viktigaste, vad nu det är för
något vill säga. Åh! Sen klockan sju har jag faktiskt bokat in ett spinningpass, för
då kommer jag nog vara rätt trött på allt som handlar om färg, form, bla bla. Den
störta fråga är väl ändå Norge, ska jag åka på Lördag, så jag är uppe runt halv 5,
Amanda slutar tydligen jobba runt 6, eller ska jag åka i morgon, så jag får en dag
inne i Oslo på Lördag. Gå oh kika runt lite, mysa lite. Hmm, en fråga som är värd
att fundera på. Vill ju egentligen komma hem rätt tidigt på Söndag, efersom min
kära mor fyller hela 44 år då. Käk på Butlers är ju aldrig fel alltså. Well well, vi får
se. Nu ska jag väl snart hugga tag i Bo Bergström igen och börja skriva ner lite
mer från boken, så jag inte glömmer allt. Och förresten: Hade varit kul att gå på
Blog Awards idag, faktiskt. Nu ska jag och pappa göra fläskpannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0