12 oktober då

Sitter och funderar på min födelsedag, som infinner sig den 12 oktober. Tyvärr är denna fina dag en Söndag. Bakisdagen! Så jag har bestämt mig för att den 11 oktober är det party party här hemma hos mig. Jag funderar starkt på en temafest. Maskerad av något slag kanske? Har kommit fram till följande alternativ:

- Togafest
- Traditionell maskerad
- Nudistparty

Käner på mig att alternativ nummer tre inte kommer locka så många gäster, eller jag vet i och för sig några som inte hade tvekat. Men är det någon som har ett förslag på tema på själva maskeraden, filmstjärnor? Disneyfigurer? Den som har ett bra förslag blir sjäälvklart bjuden ;) Tveka inte nu att lämna förslag. Eller förfrågan om inbjudan. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju köra 80 tal eller tidigare..

Sen kan man ju ha maskerad, där man får lista ut vem som e vem, och vad dom är.. eller nått liknande:P

Djurtema typ pengvin, giraff och sånt.

Hippie, Kändis fest med röda mattan kanske?

Elvis, Marilyn osv.

Djungeltema, Rock´n Roll,Superhjältar, halloween, cowboy, Pimp and hoe, grekist (mkt bra om man bjuder på mat), japanskt, (även där bra om man bjuder på mat). Indian, Yrken, Pirat, Fantasi,

ja, massa :P

2008-09-16 @ 17:42:51
Postat av: Carro

Jag rostar for Disneytema :)

2008-09-17 @ 05:03:04
URL: http://carroojohansson.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tycker nudistparty låter bra ;P

2008-09-17 @ 06:53:52
Postat av: Carrie

Uj uj uj! Snart födelsedag alltså! Har inte läst din blogg på ett par dagar märker jag, som jag annars brukar :) Hmm. White-party är rätt fräscht faktiskt. Alla klär sej i vitt, förutom du. För du tar då på dej en sexig, röd klänning och du kommer äga festen och dra åt dej mest uppmärksamhet ;) Annars är kändis-tema kul.

2008-09-17 @ 17:55:34
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0