bara så ni vet så...

... har jag bakisont i ryggen. Har haft det hela dagen, jag har en bula i bakhuvudet.
Vad fan gjorde jag igår egentligen? Jag stapplade omkring på O'learys, sen befann
jag mig på vokalen, jag pussade massa människor, jag dansade, jag har lite pengar
på kontot, jag har ångest. Jag åker till hemlig ort, favoritens mamma hämtar mig, jag
är arg på favoriten, jag blir jätteledsen, jag går och lägger mig, vaknar med huvudvärken
och ryggvärken och ser att favoriten ligger med kläderna på bredvid mig, troligtvis lika 
bakfull som jag, tror jag. Tills han vaknar och går ut och tvättar bilen (!). Det gör man inte
när man är bakis. Själv låg jag i sängen till halv tre, gick upp och värmde lite kvarvarande
kaffe och gick ut och satte mig vid uteplatsen. Visste inte om jag skulle spy, skratta, gråta
eller sova på plats. jag valde att bara sitta stilla, och blev skrattad åt, av my favorite guy.
Tack.  Nu är det nog bäst att jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0