Begär

Så, sitter på jobbet. Har tagit en promenad, kändes så mycket bättre efter den.
Emma gjorde mig sällskap, vi skulle till skolan för att jag skulle låna en kamera,
men såklart var det stängt när vi kom dit. Men det var skönt att komma ut en
sväng. Ska jobba till 4 ungefär, sen cykla hem och äta lite lax med sparris. Kol-
hydratgrejen går fint. I morse blev det en omelett med mammas nyplockade
kantareller. igår blev det kycklingfilé med paprika, sparris och creme fraiche.
Det är gott samtidigt som det ger resultat. Har köpt hem soyamjölk, och den
är faktiskt riktigt god. Eftersom jag är laktosintolerant så är ju detta perfekt. Och
det är nyttigare än vanlig laktosfri mjölk också. :) I kväll får jag sällskap. Perfa!
På lördag blir det gbg med tjejerna. jag längtar massor, skönt att ha något att
se fram emot. I morgon är det ju spinning igen. har faktiskt önskat mig ett par
spinningskor när jag fyller år om 2,5 vecka. Pappa säger att det ger en helt
annan träning, och han borde ju veta eftersom han tränar massa spinning.
Har även önskat mig ett par hörlurar från WE, en parfym och Mary-Kay-products.
Blir ju jättebra. Just det, ska klippa min lugg när jag kommer hem sen,
spännande. är trött på min halvlånga lugg som bara hänger, nej lite struktur på
det helt har jag tänkt mig, den ska dock inte vara tjock och ful, nej lite lagom så.
Vissa passar utmärkt med halva håret som lugg, från mitten av huvudet och fram,
men jag känner att det inte är något för mig. Jaja, ni får se sen, eller i morgon
när jag har lånat hem kameran. Då blir det snygga pics. :)
Nu ska jag jobba vidare, ut och hämta lite kaffe först.

 
Yes! Fast svarta med vit text, måste bara ha dom nu. Mina andra är
sönderlyssnade, sprängda och fula, lite foundation på från väskan.
Dom vita här är ju också snygga. Hmm.

 
Inte så...                                                        ... men såhär kanske


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0