Disney forever

Jag, Emma och Anna har kollar på svärdet i stenen och lejonkungen. NOSTALGI!
Jag fick tårar i ögonen när Mofasa dog, IGEN., like old times. Men jag antar att man
aldrig blir riktigt vuxen, eller jag tycker att det är grymt vuxet att lipa till lejonkungen,
det ska man bara göra. Faktiskt. Nu är jag dödstrött, ska till skolan i morgon, fast
inte förrän klockan 11, chill med dill. Efter det ska jag och mina disney-buddys till
siba en svängom och kika lite. Damerna ska till lippan i morgon så dom ska leta
kläder. Jag tror att jag ska leta pengar på golvet eller nåt. Jag är så fattig. Tur att
jag jobbar en del nu så jag får lite lök på kontot i okt i alla fall, och kanske när jag
fyller år. Hade suttit som en smäck. Har lånat hem min kära EOS 450 d idag. Oj
var jag ska fota i morgon, fast först sova, sen promenad till skolan. Tar nog med
den till edet i morgon. Ska umgås med Rebecca en stund och sen ska jag och
Johan på hockey. Synd bara att inte Färjestad spelar, men jag får nöja mig med att
Modo och Frölunda möter varandra, och så att jag kan skratta åt Johan när Frölunda
losar. Tack!

Jag funderar på att färga mitt hår, men vet inte om jag vågar. Brunt? Fan, vet ju att jag
har ångrat mig förut. Jaja, den som lever får väl se.
Bästa från lejonkungen:
Timon:
-KUNG?
Pumba:
- Åh, ers majstät, jag trruuuugar mig!
Timon:
-Pumba, det heter bugar,

Och bästa från svärdet i stenen:
Vargen som försöker äta upp den lille killen. Jag är ett stort fan till den vargen alltså.
Puss då.
 

Spola fram till 2:24, då min idol anländer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0