dujagsexandthecity

Nu ska jag dricka upp mitt té och sen sova. Jag hade velat att
du var här nu, tagit med dig SATC-boxen och jag hade varit mer
än nöjd, men nu är det inte så. Jag får helt enkelt skippa SATC
och lägga mig och sova i stället. Jag är trött. I morgon är det
föreläsning i skolan och sen jobb. Efter det träning, och sen blir
det mys med SATC, för då kommer du hit igen :) Ja! Nu är jag
glad.

Till alla anonyma jävlar som kommenterar andras och min blogg
med massa skit, seriöst. Låt människor ha kul. Jag glädjs åt sånt,
det borde alla göra. Tack och hej. Puss!

ps, jag funderar på att klippa min lugg. nu. Rakt av. Lugn alla nu,
tror jag går säker denna gång ;)
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0