En bildglidarlåt

Jag tycker bara om att lyssna på den när jag åker bil med en
speciell person. För övrigt tycker jag att det är en typisk
jag-är-en-svensk-tjej-som-inte-har-någon-egen-vilja-för-
mitt-skivbolag-skriver-alla-låtar-och-jag-står-och-dansar-
och-sjunger-låten. Just det. Men när hon sjunger on and
on, då sjunger jag med ;) Nu ska jag åka, kommer hem
i morgon en snabbis, sen till edet, förfest, sen in i dimman,
som vanligt på lördagar då Sara ;) Jag har sökt jobb idag
också, känner mig duktig. Min magen har återhämtat sig
efter laktoschocken vid luch, aotch! Hade velat ha Agnes
sidenjacka i denna video, snögg!

Jag är så jävla glad, jag mår så bra. Tack ni som gör så
att det blir som idag, toppen!


Kommentarer
Postat av: Carrie

Nää? Oslo, here we come! Så jäkla kul. Då måste du höra av dej när du åkt dit, så får vi gå ut till nån het nattklubb tycker jag :) puss

2008-09-26 @ 16:21:41
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0