Hang on

Vill bara spy. Har kommit fram till att jag inte orkar ösa mer av ett specifikt ämne över folk, mina vänner. Jag har klagat som det är redan. Så jag avsäger härmed regeln att inte skriva något negativt här i bloggen. Här kan man i alla fall stänga ner sidan om man så vill. Jag har konstant ont i magen, känner mig hopplös och trött. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, stirrar helst in i väggen. Då känns det  jävligt bra. Men det kan man ju inte göra hela dagarna, men när jag sitter i skolan så kommer jag på mig själv, jag stirrar in i väggen igen, och tänker på massa saker som man inte ska tänka på i detta läget. Bort bort med dom tankarna, det löser ingenting. Men hur lätt är det att säga till en halv-mentalt-sjuk-Sara som har blivit dum i huvudet. Svårt. Har varit med om detta förr, hur jag förvandlas till något (notera något, inte någon) som jag inte vill vara. Något psyk som stirrar in i väggen, inte hänger med, god help me out here! Det tar väl en vecka eller två, sen är jag back on track. Men just nu är jag nere i botten och rotar. Oj vad jag är nere där. Finns inte mycket alls att göra, bara skriva av sig, hitta på roliga saker, träna skiten ur sig på sportlife, och göra en fet bildanalys på 5 dataskrivna A4-sidor. Det kommer allt ordna sig detta. Cause I got to hang on now, na na na.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0