Kan inte hjälpa



Alla tycker om den, alla säger att den är skitbra, men hon berör
mig verkligen, på något konstigt sätt. Nu ska jag duscha, jag mår
väl sådär bra idag, eller i morse i alla fall när Malin kommer och
plingar på, glad i hågen. Sen bar det av till skolan efter biltrubbel.
Vi är inte så bra på inre och yttre kontex brudar(och killar) Det slutade
med att vi målade hästar, kaniner och fula gubbar på tavlan i 
grupprummet, då kände jag att jag var tvungen att åka hem, ska till
Göteborg snart. BRUDAR, det får bli risk i morgon eller Söndag.
Okej okej?  

Ps. Jag träffade Lasse Kronér igår, ännu en glödhet kändis att
bocka av från sara-meets-famous-people-list.
ds.

Kommentarer
Postat av: malin

sara!! jag inväntar härliga bilder från lipz! ;)

2008-09-20 @ 16:19:39
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0