Lipz

Jag blev alldeles varm, det smittade av sig.
Nu sitter jag här och har precis planerat in Lipz. Jag vet inte varför jag alltid gör det en gång i månaden, jag brukar oftast ångra mig, men nu skiter jag i det för jag tänker verkligen inte sitta hemma och uggla. Så Emmma och Annas tjat gav resultat på mig. Var nere på glitter förut och träffade min bebis. Hon ska också vara med i kväll, fast i ett nyktert tillstånd. Bara hon är närvarande får hon vara vad som helst. Börjar bli trött, kanske får bli en powernap innan man åker och hämtar Malin i stan kvart över sju. Men innan det ska jag göra Laxgratäng och blomkålsmos ju. Åh, hinner inte med allt. Well well, sen kommer i-landsproblemen farande och jag orkar inte. Bäst att sova på saken. Ha en trevlig kväll då alla. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0