Mango

Hej alla kära. Sitter hos min rebecca i Edet.Hur länge sen var det vi sågs
då? För länge sedan, och jag inser precis varför vi umgicks så mycket
för ett tag sen. Vi har försökt ta en powernap nu men alla ville tydligen
störa oss i våran sömn, så vi hann helt enkelt inte somna ordentligt,
vilket resulterade i att vi nu är ännu tröttare. Rebecca gör i alla fall kaffe
nu. Hurra. Vi ska faktiskt ut idag, mitt lilla face och jag. ;) Vi har vodka
mango, hurra igen. Nu måste vi fixa till os här. Och jag lägger upp bilder
från lipz i torsdags i morgon Malin ;) Ha det sött, puss

Kommentarer
Postat av: malin

yes! ska du??:) du får komma på förfest!:)skriver mitt nummer så får du höra av dig!:) 0762822425!!

2008-09-20 @ 19:51:30
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0