Måttband.

Jag gav upp, kunde inte sova, tänker på massa strunt. Jag gick till datorn, kollar lite tv-program, försöker fokusera på annat. Det går inte. Jag mår kass igen, igen. Vill bara bort, vill åka någonstans, hade fan kunnat tänka mig att åka utomlands själv, slippa all jävla skit. Som en dam gjorde när vi var i Alanya, åkte helt själv, slappade vid poolen, åt vart hon ville, shoppade lite, hur skönt som skulle inte det vara då. Trollhättan suger röv och jag vill bara ta mitt pick och pack och dra, har inget kvar här verkligen. Usch! Får väl lägga mig i sängen och plugga lite då. Ska nog ta och firra en uppe-
sittarkväll á la Blondinbella här, synd att jag inte har någon att sitta uppe med då, jag vill ha en katt, jag ska fixa en ragdoll-katt när jag skaffar egen lägenhet. Dom är toppenfina. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0