Min bästa vän vattnet.

Känner mig fet här i mitt tajta linne och trosor. Får göra något
åt detta snarast. Men vilken diet/metod ska jag ta mig an då?
Deffa kanske, leva på vatten en vecka? Kommer nog bara
resultera i svimningar, ont i huvudet, kramper i magen, men
vad gör man inte för att bli smal? Eller hur,

Nu ska jag lyssna lite på Tiger Lou och Paramore i sängen,
läsa lite Bo Bergström och sen släcka. Sovmorgon så det
blir promenad till skolan i morgon. Ska bara boka in träning
innan jag går och lägger mig.

Till dig:
Kul att ses idag, tycker att du är en alldeles underbar människa.
Finns inget ont i dig, den åsikten spikade jag idag.

Till dig:
Saknar dig. Det gör ont i hela mig

Till dig:
Du är skitsnygg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0