Oj då

Okej, jag och Rebecca har druckit ganska för mycket så jag ber om ursäkt för vissa stavfel. Nu ska vi snart till bussen som tar oss in i dimman, på gund av att vi har med en hel flaska vin och vodka mango. Det kommer bli top top. Och vi dansar till Ashlee Simpson, Pink och Billy Talent, Mr Big är där på ett hörn. men nu ska vi verkligen drivcka det sista och verkligen har kul. Vi älskar varanfra, och vi har tagit ÿbersnygga kort som jag visar i morgon tror jag i alla fall för just nu är vi väldigt snygga på kortne Men vi vet inte riktigt om dom är lika snygga i morgon. PUss

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni hade kul iaf :)

2008-09-21 @ 06:41:47
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0