om.

Varning för ett långt inlägg då jag har legat i min säng i runt 4 timmar och kollar på sex and the city, ätit mörk chocklad med hallon, och druckit lite kaffe, kontrat med vatten och vindruvor på det. Har ringt några samtal, pratat med några kära. Nu däremot så måste jag spara pengar på mobilen, då jag inte orkade hämta min bärbara telefon, och jag vill ju inte ruinera mamsen och papsen med mina telfonsamtal som mest handlar om hur oträglig jag var igår, förlåt till dom som jag var det mot, jag skäms, men nu i efterhand så kan jag inte göra så mycket, jag tycker mest att det får bli så ibland, supa bort sina bekymmer, vakna och verkligen veta att man lever, men samtidigt vakna upp och titta på den som betyder mest för mig just. Längsta meningen, hallå. Tack för att du finns och har funnits där hela tiden. Du vet att det skulle ordna upp sig. I morgon är det i alla fall skola igen klockan 9:15, grafiska grunder står det på mitt web-schema. Kul, jag ser fram emot detta jättemycket. Jag är däremot rädd för Lars, the teacher. gaah. Men jag tror att han kan sin sak. Så jag får vara snäll mot honom. Tycker också, nu när jag ändå sitter och skriver om dittan och dattan, att bilförsäkrning är så attans dyrt, hallå 1800 kronor för en lite skruttis som Perran? Herre min gud, fattar ni vad jag hade kunnat köpa för artonhundra crowns, ja ni fattar nog det. Så nu ska jag ta min internetdosa och betala fanskapet. Det kommer svida, so fucking bad. Men så är det att leva. Min stickade tröja, stövlar och jacka får hänga kvar i affären och här sitter jag och kastar bort pengar, skämmer bort min bil. För det känns som att jag kastar bort pengar på honom, när dom skulle göra mer nytta på lite nya höstkläder. Egentligen är det väl tvärt om, att jag kanske skulle kastat bort på kläder, men nej, inte enligt mig. Jag tycker att kläder är roligare än något annat, som alla andra typ 19-åriga tjejer. Ska lyssna på lite mysmusik nu också, tända lite ljus. För just nu vill jag inte sova. Jag vill tänka på allt. Allt bra. sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0