Poor people

Bild och kommunikation är ju top verkligen. När ska jag börja känna att skolan är sådär skittråkig, ska jag verkligen behöva gå dit idag igen. Men jag vet ärligt talat inte. Kommer inte bli så känns det som nu. Grattis till mig då. Tack tack. Är hemma och käka lite. Ringde företaget som förser studenter med kursmaterial, och som man helst vill ha innan kursen som man behöver boken till är slut! Men tydligen så får jag min bok om tre veckor, kul att modulen är slut om två. Får gå till skolans bokshop och köpa den i stället. Kul. Den är dyrare där, och dyrt dyrare dyrast har jag inte råd men någonstans. Jag föredrar billigt, eller gratis. Skulle uppskatta mer sånt. Men nu är läget som det är, kul.

I kväll blir det spinning som sagt, laddad för att bränna lite fett, behövs. Malin är på. Kul.! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0