Random

Loggar in på bloggen, läser mina kommentarer. Vill bara säga en sak.
SOPHIA, det var just dig jag tänkte på när jag skrev nudistparty, och
att vissa nog skulle vara positiva till denna idé ;) Vi får väl se, jag är
också på.Ska snart till skolan, har ätit frukost precis. Kaffet är snart klart,
och nej jag har inte slutat röka än. Emma?! Vad ska vi ta oss till tycker du,
eller hur ska vi ta oss an mig?
 
Jag vill inte träffa dig i morgon, för då vet jag
inte när jag får se dig nästa gång. Klarar inte av detta.

Amanda, Linda: ni får pillra er hem, helgen 10-12 oktober!
Sophy, Malin: Ni är ju redan hemma så det är ju partej!

Hade ju velat ha Carro och Sandra hemma med men det
blir ju så mycket svårare :( Hoppas att ni har det bra. Carro,
jag har haft fullt upp men ska pilla med designen i kväll.
Så kika in i din blogg runt 8 :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0