Smalmat

Nu har jag och mamma varit och handlat. Mat till mig. Vagnen innehöll typ 0 kolhydrater och 100 procent fett kändes det som. Men nu ska jag bli smal(are) kanske man ska säga. Tänkte leka lite mannen-i-du-är-vad-du-äter-och-rabbla-lite-nyttigt: (okej grönsaker och frukt innhåller kolhydrater, men jag måste ju leva, och allt innehåller alltid lite kolhydrater)

Halloumi
Sparris
Paprika
Tomater
Lax
Blomkål
Grädde
Creme Fraiche
Soyamjölk
Ost
Dill
Persilja
Palsternacka
Avokado
Lime
Citron
Kyckling
Bacon
Massa ägg
OCH EN MASSA EKOLOGISKA FRUKTER OCH GRÖNSAKER

Så ligger landet mina kära vänner. I morgon blir det party, och alkohol, hej kolhydrater, hej kalorier. Men vet ni en sak. Jag är 19 år och vill ha kul ibland. Så en gång ibland får man dricka vin! Har dessutom fått reda på att med min Kårstämpel från högskolan, får jag i morgon fritt inträde och 25 % på allt jag dricker. Privilegier, jaharåå! Men är man en fattig stundent så måste det stavas billigare ibland. Nu ska jag resa på röven och bege mig bort till Sportlivet för att springa skiten ur mig. Så är det. Ha en trevlig kväll mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0