Sara "klanten" Karlsson

That's my name. Klantig som jag är så raderar jag min blogg bara sådär, japp. Bara att gråta en skvätt och sen skaffa en ny. Jag skiter i bloggpausen, jag skiter i att skriva massa ledsamheter. Nu tar vi nya tag. Upp med hakan som jag brukar säga, och alla andra också. Men så sant som det var sagt. Idag vaknade jag klockan två. Jag var inte så full igår, jag la mig halv 4. Förstår inte hur jag kunde sova så länge. Har nog aldrig gjort den förutom när jag är sjuk. Men men, klockan två. Inte illa. Efter det som blev det en städtur på rummet, dammsugning, damma, torka golvet, vädra mattor, rensa graderoben. Sen gick jag och Emma för att hämta min bil i stan, skönt att komma ut en sväng. Efter det har det inte hänt mycket. Eller, ganska mycket, men då blir det gnällsnack i bloggen igen, icke! Nu ska jag sova igen, skola i morgon. Ska bara boka in veckans träning innan jag slocknar. Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0