I don't want you back.

Kolla in min sköna playlist på spotify. Nu ska jag städa klart, sen vill jag bege mig
till strandgatan. Fint väder idag. Igen! Jag har varit nere på stan och köpt tabletter
och solkräm av söt-tanten på hälsokost. Kommer gå dit och handla ibland bara
för att hon jobbar. Haha. Igår grillade vi på Ursand, supermysigt. Blev en aning
kallt på slutet så vi drog därifrån runt tio. I kväll blir det lugnt, eftersom bilen från
Thn går halv sex i morgon. Jag älskar Landvetter, jag hatar att flyga, och jag älskar
att komma till varmare breddgrader, man känner den varma vindar komma mot
en när man går av planet. Vi har avbokat flygplansmaten, HURRA! Finns det något
äckligare? Jag har flugit kanske 10 gånger, och ingen gång har maten varit god.
Lika bra att skippa den och slippa bli störd med det ständiga springandet.
KAFFE, TE, KAFFE, TE? Egen matsäck is the shit.

Nej, nu ska jag städa klart, ha en fin dag alla.
/kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0