I heard a man say Jesus walks.

Idag är det väldigt fint väder, det gillas. Efter skolan tog jag en promenad hem till mamma
och pappa. Har ätit lite mat eftersom jag inte har något VISA-kort att köpa egen mat för.
haha! Tappade det i lördags. Undrar hur det gick till eftersom jag hade stenkoll på allt och
alla. Jaja, tror att det kanske har kommit till Jätten nu för jag har fått en avi hem. Hoppas,
för då blir det storhandling. När jag gick hit förut så hade jag min partner in crime på mig,
det vill säga min urblekta, urtvättade och formlösa flecetröja på mig. Och jag kokade!
Då är det vår. Igår tog jag mig en promenad runt spikön, och då till mig stora lycka, ser jag
att dom spolar av marken där Strandgatans uteservering ska ta form. Det är det största
vårtecknet av dom alla. Ett glas rosé- eller vitt vin, kaffe i solen eller massa mat och cider.

Kommer sakna Emma ännu mer när den öppnar, minnen från förra sommaren. Bara så
du vet så tänker jag på dig varje dag som går, men jag tänker också på hur fort tiden har
gått hittills. Sen kommer ju jag och vass-Anna till dig i höst. Då ska vi till MOA, äta på donken
i dess hemland, umgås och skratta.

Nu blir det plugg hela kvällen. Jag och "Medierna och moderniteten." Kanske det och kaffe
på altanen? Så får det bli. 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt med vår! Här snöar det, igen.. haha. oh ett glas vitt på strandgatan i solen, det är vår/sommar i trollhättan det! Kommer att sakna det så mycket! men saknar dig ännu mer!!! Men som sagt vi ses ju i höst, 5 månader kvar! Puss!

2009-04-01 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0