jag är hopplös.

Åh, jag kan inte sluta tänka på dig och jag irriterar mig på att du har det absolut sötaste
leendet i hela fucking universum. Sluta le!!!

Nej fortsätt, men jag vill vara din när du ler. Bara din.

Hur många månader har det varit såhär nu. Alldeles för många. Här sitter jag som ett
fån och kollar på bilder på dig när du ler. Illa som Emma skulle sagt, Inte KUL som
Anna skulle sagt och jävla tönterier som jag själv säger just nu.

Det kommer aldrig bli som jag vill, och det dödar mig.
&/%&¤%/()U(%¤&¤&FT!!!!!)=
Det där är världens svordom om ni undrar.
Mycket värre än pippi långstrump på rymmen när hon skriker skitoxe.
Så mycket värre ;)

Jaja, resan var underbar i alla fall.

I morgon är det mycket som ska styras upp, jag har mycket att ordna.
Ida, ringer dig i morgon angående sms:et jag skickade. Miss you!

Var inte detta klippet jag menade men detta är sjukt kul. hahahaha.

"utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö"
"...jag kan ju inte skriva utan snus"
"inte det? har du nåt snus?
"ne"
"har Annika nåt snus"?
"ne de förstås"
"har jag nåt snus daa"?
"nee det kan hända, men vi använder ju inge snus"
"det är ju det jag har sagt hela tin att du ska skriva!"

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahaha klockrent, älskar Pippi!

2009-04-21 @ 11:37:03
URL: http://carroojohansson.blogg.se/
Postat av: fridagrahn

haha:D

2009-04-26 @ 12:45:45
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0