kväll.

Jag har ont i halsen. Jag har tagit ipren men det hjälper inte alls. Har ont på höger sida
bara. Varje gång jag sväljer så känns det som att någon sitter inne i halsen och vrider
om. Aj :( Ska väl ta och lägga mig och sova om en stund, men jag har väldigt mycket i
huvudet, tänker på massa saker. Allt från framtidsplaner till saknad till nikotinsug. Det
har i alla fall varit en bra söndag. Var uppe hos mormor och morfar och åt middag förut.
Min mormor och morfar är nog världens bästa mormor och morfar, dom finns alltid där
och man skrattar och pratar. Mamma var också med och åt. Älskar min familj. Pappa
och Johan har varit uppe i Örebro hela helgen på någon innebandycup, har inte sett dom
på ett tag nu. Som tur är ska vi ju umgås hela nästa vecka på varmare breddgrader. Kan
inte längta mer än vad jag gör nu. I morgon blir det till att fixa massa saker, lite ärenden
och så. Ska även skriva om två texter i skolan och åka hem till mamma och pappa och
tvätta.

Måste berätta om igår, innan vi begav oss till Strandgatan. Jag, Anna och Christian stod
utanför min port. En kvinna går förbi, och när hon precis har passerat oss så skriker hon
till och kastar sig av trottoaren. Där sitter det en stor fet råtta!! En sån äcklig sak med rosa
lång svans och alldeles lurvig. Fy satan vad vidrigt. Ryser bara jag tänker på fanskapet.
Är livrädd så fort jag går utanför dörren nu.


Nej nu är jag trött. Vi hörs i morgon.
/kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0