Långfredag.

Jag har varit vaken sen nio, klarvaken. Har städat lite, och jag är överlycklig för att det är sol ute. Ska snart åka hem till mamma och pappa och städa lite och hämta mina sommarkläder som ligger i min gamla garderob. Äntligen! Men jag tror att när jag packar upp alla kläder där vill jag ha nya sommarkläder. Men det duger nog på Tenerffa.

Sitter här och funderar på om man får stå gratis på parkeringen en långfredag? Det är väl som en jävligt röd söndag. Som pappa sa, årets rödaste dag. Okej! :)

Nu ska jag firra kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul utomlands nu, och sola för mig med! ;)

2009-04-10 @ 16:13:28
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0