men,

Jag tror att jag vill utveckla resonemanget om lukten som jag pratade om igår. Lukten är en
kombination av mat, hav och solkräm blandat med avgaser, skit och svettiga mäniskor. Jag
kan inte heller bestämma mig för om jag tycker att den luktar gott, första delen av lukten kanske,
men tyvärr så kan man inte beställa första delen, man får hela paketet. Men tillsammans blir
det utomlandslukten, and that's fine.

Nu dricker jag kaffe, äter perfekt-kokt ägg, inte för löst, inte för hårt, med randig kaviar. Bästa.
Ska hem och städa hos mamma och pappa sen, vill åka till siba med, får se hur jag ska få
ihop detta nu bara. Ska köpa ny bikini. Hatar att prova men kommer nog bli nice när jag har
blivit lite pepparkaka. Om det inte är sol på Teneriffa är det någon ur lokalbefolkningen som
dör. Ovisst varför just någon av dom. Annars kommer mamma och pappa att få handskas
med mina agressioner. Som i Thailand när det regnade första två dagarna på tre veckor. Det
kunde väl inte jag veta då!? Pappa fick jaga mig på stranden. Herregud. Kan jag skylla på att
det vara för tre år sedan? ;)

HAHAHA

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0