söt-tanten.

 Nu är jag mätt, trött och glad :)
Har varit en härlig dag. Ida kom hit vid två, vi gick lite på stan och jag blev försälskad i tanten i
hälsokostaffären vid rum1. Så otroligt hjälpsam och söt. Jag är allergisk mot vanlig solkräm
och har alltid använt Mary Kays med solskyddsfaktor 15. Nu har dom slutat med den och det
finns bara med solskyddsfaktor 30 nu. Men hallå eller? Är ju som att sola med overall ju! Nej,
så jag gick till söta tanten på hälsokost och jag fick ett prov med mig hem som jag ska testa
när solen tittar fram nästa gång. Tack söt-tant!

Färjestad vann idag igen, total lycka!! I morgon åker sm-bucklan hem till Karlstad igen. Tänk
att sitta i Löfbergs lila arena i morgon och storlipa om dom vinner. Hade varit grejer det! I

stället ska jag släpa mig till skolan för att ha medieintegration hela jävla dagen. Hurra.


Nu ska jag sova.

/kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0