Vägen som kallar.

Sitter och lyssnar på massa gammal musik, det mår man bra av. Lite minnen som man gärna
hade stannat till vid lite längre, men tiden rullar på. Äter kiwi också, men den var lite hård, jag
fick nästan skala hela, en kiwi ska man äta med sked. Gröpa ur liksom. I morgon ska jag städa
och åka till Överby. Ska kolla på bikini och skor. Kanske lite sommarkläder? Får se. Ska ju till
värmen nästa söndag, det ska bli så underbart. God mat, sand mellan tårna, uteserveringar
överallt och den där lukten: Utomlandslukten, den är speciell. Ibland kan man känna den här
hemma med, men bara för en kort stund och sen är den borta. Ni kanske inte fattar vad jag
menar, men skit samma. Den är speciell i alla fall. Börjar få lite ont i halsen igen, hoppas att
provsvaren kommer snart.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Bloggar i morgon, lovar bilder!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

oh jo! den lukten e ju underbar:) inte för om jag vet om jag tycker den luktar gott, men bara det att man förknippar den med värmen:) puss

2009-04-03 @ 04:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0