så ligger det till.

Så, nu ligger det lite fler bilder i inlägget nedanför. Har precis fått i mig lite mat. Mår inget vidare idag. Ont i halsen och snuvar. Vill inte bli sjuk, har varken tid eller lust med det nu. Kommer göra ett inlägg som blir Napa-special senare idag. Massa bilder där med.

Var i alla fall i Oslo nu lördag till söndag, jag, mamma, moster, mormor och morfar. Vilken stad alltså, där hade jag kunnat tänka mig att bo. Vi kom dit, kollade lite på stan och tog en kaffe nere vi Akers brygge, strosade runt och bara njöt. Gick in på ett ställe och drack vin och öl, och på kvällen gick vi ut och åt. Igår var vi på släktträff två mil utanför Oslo. Morfars farbror, hans kusiner och deras barn.

Nu ska jag diska och plocka lite här hemma. Titta in senare för lite Ayia Napa-bilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0