Tears.

Ja, jag satt ju och lipade som en unge när Christian inte valde Martina i Mammas Pojkar.
Jag hade ju själv tagit henne nästan, haha! Hon verkar ju vara den snällaste och goaste
människa som vandrat i ett par skor. Och när hon sen höll sitt avskedstal till Gerd brast
det. Tårarna kom och allt var så vackert.

Känns dock som att hela programmet är fejk och ja.. lite halv-B, men det är ju så töntigt
så det blir kul. Önskar Martina all lycka med kärleksletandet i alla fall. Hon var min favvo.

Och nu alla läsare:

I morgon börjar mitt nyttiga levande. Blir mat- och träningsdagbok i bloggen varje dag
nu framöver. På riktigt. Ring och skäll om jag inte håller detta löftet nu. Och mer bilder!
Ni kan få en från förra veckan så länge:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0