.

Don't panic if you wake up in a red room with no windows and no doors. You're just in my heart.



Bild från förra året, våran jordgubbsvins-kväll.
Kanske man ska köpa i morgon förresten?


Jag är glad idag. I kväll blir det bio med den bästa jag vet, men först ska jag
köra mamma och pappa till Björndalen. Nyår ska tydligen planeras :)
Nu står det fullt med flyttkartonger på mitt golv. Hyllorna är avplockade och
sakerna ska snart köras iväg till mitt gamla rum på Fågelsångsvägen.  Ska
bli mysigt att bo där ett tag innan jag flyttar faktiskt. Frukost tillsammans
med familjen, kaffe framför tv:n, mysiga middagar efter jobbet och ja,
sällskapet. När jag flyttade var det skönt att komma bort och vara själv,
åka dit när man kände för det, men saknar dom varje dag. Mamma, pappa
och lillebror. Ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0