Hiss och Diss

Hissar:
-Att jag tillslut, två dagar försent, har fått upp adventsljusstaken i fönstret.
-Att jag älskar mina två jobb.
-Att jag snart ska flytta till Stockholm för att plugga och leva livet.
-Att mitt hår har blivit en aning längre ( om man jämför med pagen i somras ;))
-Att min familj är bäst.
-Att Emma landar i Sverige om EXAKT tre månader i morgon.

Dissar:
-Personer som borde bete sig mognare än vad dom gör. Var ett tag sen ni passerade 14 år eller? I vissa fall kan man börja undra. Bekräftelse, bekräftelse bekräftelse...tråkigt att vissa behöver det hela tiden och trycker ner andra för att få det.
-Att jag snart åker ifrån personer som betyder så mycket för mig
-Att jag inte vågar cykla till jobbet för att det är snorhalt på backen!
-Att det inte finns någon snö, ska det va så ska det, inte bara frost.
-Gå upp tidigt på morgonen.

Word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0