Julafton!

God jul :)

Sitter i sängen med min vinröda morgonrock och en kopp svart kaffe. Perfekta
julaftonsmorgon. Ska packa lite inför idre nu och sen ska vi till mormor och morfar.
Mormor gör det bästa julbordet, går inte att slå det. Det kanske alla säger men
jag vet att jag har rätt. Hoho!

I morgon är det juldagen. Om jag tittar rakt fram nu så ser jag vad jag ska konsumera
i dryckesväg. Får se hur det äventyret kommer att sluta, eftersom vi åker runt sju
på annandagen. Till idre då. Nu ska det åkas bräda igen, och denna gången ska jag
försöka hålla mina handleder hela och fina.

Läste mina blogginlägg från December förra året. Nostalgikick. Låtarna, bilderna, texterna.
Ojojoj!



Ha en underbar jul nu alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0