Old times.

Jag saknar gamla tider. Det som är så tråkigt är att när man försöker tänka tillbaka
så minns man mindre och mindre. Det är klart att vissa saker kommer man aldrig
glömma, men man hade velat minnas allt. Synd att jag inte hade en blogg från
när jag var tio och fram till nu. Men det är ju tur att man började blogga så man
kan gå tillbaka i alla fall ett år nu och få en klar bild. Ångrar också att jag inte har
kvar mina gamla bloggar. Började ju när jag jag var 16 ungefär. Men så är det.

Låter som en senil gammal tant men prova själva. Man minns de flesta saker som
man gjort i stort, men detaljerna bleknar bort fasligt fort.

2005 i nian:





2006 ettan på gymnasiet:



(det är inte fanta i flaskan. haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0