Random.

Sitter nu på jobbet och har rast. Vi ska snart gå ut och det är jag glad för. Så
härligt väder och alldeles för spralliga barn för att vara inomhus. Var rätt trött
i morse men när man väl kommer upp så funkar det. Jobb en dag till efter
denna och sen ska jag fira helg.

Igår var jag uppe hos mormor och morfar och hjälpte dom med lite bilder.
Efter det åt vi mormors hembakade lussekatter och pepparkakor. Så gott!
Vi tittade även på Halv åtta hos mig i vanlig ordning och även något ekonomi-
program. Myspys.

Idga är det stora städardagen för min del. Pappa har även fixat lite flyttkartonger
till mig så jag ska börja fylla dom också.

Smell you later.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0