Africa?

För övrigt så har jag riktigt jävla tråkigt. Tog till och med fram dammsugaren. Men hallå,
då har jag tråkigt på riktigt. Ska dock dra mig hemifrån snart. Have to do something.
Ska nog ta och ringa Rebecca först, kolla vad snyggingen har för sig samt uppdatera mig
lite inom det senaste från metropolen Edet. Är ju dåligt med den uppdateringen på grund
av att man inte hänger där så mycket längre. Tur är väl det i och för sig. höhö! Men jag
borde åka och hälsa på min Rebecca snart dock. Hon ville ha party i helgen, och det vet
jag att Sandra vill också. Men jag har bestämt mig för att det blir en nykter helg. Nästa
vecka är det dock lipz som gäller. Har hört att det ska vara bra musik då;) Kanske följer
med på en rundtur på lördag, kanske köra. Köra hem brudaran efteråt maybe?
Lyssnar på Karl Wolf - Africa. Det är lite käck så, kanske inte bästa men jag sjunger med.
Lyssnar på massa annat trams också. Nej, dusch, ringa edet och sen ut härifrån en stund. Luft!
Jag vill upp i backarna och glida igen. Dock vill jag komma hem med en hel handled
nästa gång. Finns det något bättre än skidsemester. Kanske solsemester. Men Teneriffa
12 april, here i come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0