brothers from different mothers.

Jag älskar Emma och Anna. Vi har det så kul jämt. Vi sitter på donken och tjatar och jag skrattar
jämt när jag är med er. En av annas "kompisar" kommentrade hur onyttigt Anna åt och sa att det
skulle bli gaddis i sommar. Men så sa han till Anna, på grund av allt ätande: Jadu Anna det blir
bada vassen i sommar då. hahahahaha! Det satt vi och ältade på donken en halvtimme, samt
att Emma skulle bli Emma från the hood när hon återkommer från USA. Bilder kommer senare
på Anna bada vassen och Emma in tha hooood!

Nu ska kolla lite sex and the city, sen sova.

/kiss

Kommentarer
Postat av: Emma

"Anna bada vassen" de e ju så bra, hahaha:D De lär ju bli "emma bada vassen också" när jag kommer hem från usa, hehe.. Väntar med spänning på bilderna! Kram<3

2009-02-09 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0