Det naturliga fallet.

Okej, förlåt att jag tjatar om mitt hår, men det känns så jävla friskt på något sätt. När jag hade
ljust hår så var det sletet mest hela tiden och när jag hade uppsatt så blev det inget naturligt
fall på tofsen, utan topparna var stela och ville liksom inte falla neråt, utan mer utåt. Om ni
förstår den förklaringen är ni smarta men anyway. Nu blir det liksom en fin lite böj längst ner
och håret är mjukt. Jag har letat efter våran kortläsare i en timme nu, utan resultat. Har ju
någon slags kortläsare i datorn, men när jag ska stoppa in minneskortet åker det väldigt långt
in, så jag vågar inte riktigt trycka in det. Får helt enkelt vänta tills pappa eller bror kommer hem.
Klockan tre ska jag hämta upp Alexander för en liten fika på espressohouse. Kände att jag
behövde min sociala dos idag. Klockan halv 4 kommer även Malin och joinar. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad nyfiken jag har pa harfargen, skynda dejj att hitta sladden :)

2009-02-27 @ 03:17:07
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0