du!

Jag och Anna pratar om att gå ut och ta en öl. Dock har hon 39 kronor och jag har
47. Aj då. Anna ringde till och med banken för att sälja en del av sina fonder! Vi
är tragiska;) Nej men jag ska allt fixa detta. Skrapa skrapa i alla vrår. För övrigt så
går jag bara runt och ler som ett fån mot alla, jag är så jävla glad. du gör mig glad.
Konsigt att jag känner så för en person som jag känt i två veckor!? Nu föreslog Anna
att vi skulle gå ut och leta burkar. HAHAHAHA! Nej, vi får se. Nu låter det som att
Anna verkligen menar allvar :S ööh?

Anna - Ge mig! säger:

orka att jag hade 39 kr

sarashistoria.blogg.se säger:

hahahahaha

Anna - Ge mig! säger:

jag vet. patetiskt

ska vi gå ut och leta brukar?

bete oss som de alkisar vi är ;9 haha

sarashistoria.blogg.se säger:

haha ja vi får ju leva upp till vårat namn

Anna - Ge mig! säger:

eller huur

sarashistoria.blogg.se säger:

vi gör det hhahahahhahahahaha

Anna - Ge mig! säger:

haha

sarashistoria.blogg.se säger:

sara och anna ute och letar burkar på alla hjärtans dag

ööööh?

Anna - Ge mig! säger:

hahahahaaa

varför inte?

sarashistoria.blogg.se säger:

ja eller hur

Anna - Ge mig! säger:

vi går till jättens återvinningsstation och så tar vi en lång pinne och hivar upp glasflaskor ur dem där gröna iglosarna haha

sarashistoria.blogg.se säger:

hahahaha




/kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0