en helg & en vecka

Nu är det den här veckan igen, och jag hatar den! Ont i magen, hela hela tiden. Knapra ipren nu på morgonen, sova en timme och sen hoppas på att skiten ger med sig. I eftermiddag ska gipset bort. Förbereder mig på:
Äcklig lukt
Fnasig hud
Tanig arm
Väldigt tanig arm
Stel som en kärring

Om jag mår bättre sen ska jag försöka ta mig till jobbet en sväng i alla fall, har kommit på hur mycket jag vill köpa till min söta lilla bostad, so i better work. Har hittat världens finaste hyllor, världens finaste väggdekor, världens finaste soffa. Sen ska jag bara hitta min lilla pissekatt också. Står fortfarande mellan birma och ragdoll, men efter mycket research och mammas kompis som har två ragrolls, så lutar det år dem. Får dock prata med uppfödare nu och sen kolla efter sommaren, eftersom jag inte ska vara hemma i sommar, befinner mig i Lysekil. Vilket jag är riktigt glad över. Om jag mår bra i magen och i armen efter dagen som ska gå, så ska jag ut och springa sen. ÄNTLIGEN! Ni får ha en bra dag så länge. Just det. Ni ska få se stekarbilderna från stallet. hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0