Hår:

Jag sitter i skolan och jag vill helst ta livet av mig, så tråkigt. Snart kan jag dock gå hem igen. På vägen till skolan idag möter jag en kille med badshorts? Okej att solen lyser men det är faktiskt rätt kallt fortfarande. Han vill väl lika gärna som jag protestera mot vintern och längta efter vår. Har inte haft ont i magen idag, jag tror stenhårt på laktosteorin. Hade ju små kapslar som jag åt ett tag, som skulle göra så att jag kunde ta in mer mjölkprodukter, men nu ska jag bannemig utesluta helt.

I morgon färgar jag troligtvis mitt hår brunt. Ska bara våga ta steget.
Hade kunnat tänka mig samma nyans som mittenbilden nedanför här:


Eller lite mörkare:


Kommentarer
Postat av: ida

ohmy, sara va spännande :)

2009-02-24 @ 18:27:41
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Va jobbigt att du har så ont i magen. :( Hoppas det blir bättre snart! Jag tror du passar i brunt hår, Den sista bildens hårfärg var skitfin. Vi ses! :)

2009-02-24 @ 18:43:17
Postat av: Anonym

hum.. Stilrent, rätt ljusa färger, kanske någonbild typ vad som helst, och mitt namn :). hur vågar du färga håret btw? MODIGT! haha

2009-02-24 @ 22:24:45
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0