I-rony

Herre min skapare. Kvällen igår var hård. haha, usch! Nu har jag ialla fall kollat lite LA-ink avsnitt, är så sugen på att tatuera mig, men jag letar fortfarande efter den rätta i guess. I kväll har jag umgåts med Emma, kollat Mia och Klara och Björn Gustavssons film. Mys. I morgon är jag ledig, men jag har saker att göra ändå. Jag åker nog till jobbet en stund på eftermiddagen också. Måste planera in Ikea också med mamma, moster och mormor. Vill köpa massa ljus och kuddar. Just nu har jag väldigt mycket bra musik att lyssna på, och spotify rockar ju fortfarande. Nej, försöka sova lite nu kanske.


Och turkisk yoghurt är naturell, alltså ingen smak och inget socker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0