Jesus walks

Nu är det dags att sova. Har inte gjort mycket nyttigt under eftermiddagen och 
kvällen. Lagade mat, lax med kantareller, ägg, sparris, avokado och någon sås
till. Har inte ätit alls mycket idag, men det beror på vissa saker. Har för mycket
att tänka på, massor att göra, och då kommer maten lite i skymundan. Det blir
det dock ändring på i morgon, för då är det frulle klockan sju, åka till jobbet, frukt
och kaffe klockan halv tio, lunch på kyrkan klockan tolv; mamma sa att det är sopp-
lunch där varje tisdag, 20 kronor. Som hittat säger jag då. Tvärs över vägen. Vid
halv två ska jag bege mig till skolan, åker nog förbi någon mataffär och inhandlar
lite frukt, den var slut hemma.

På eftermiddagen hoppas jag på promenad. Nej nu måste jag verkligen lägga mig,
annars blir det inte nådigt om sisådär sex timmar när jag ska kliva upp. 

/Kiss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0