jo,

Jag börjar bli orolig över att jag har ont i magen hela tiden :S


Kommentarer
Postat av: Från Trollhättan

Men hur länge har du haft ont?

Du har ju börjat äta nyttigt (vet ju ej hur du åt innan dock) men det kan ju göra så din mage måste vänja sig vid den nya matvanan?

Eller så tycker jag att du ska kolla upp det för då slipper du oroa dig :)



ha en bra dag. du ger mig massvis med inspiration tjejen! keep it up! blink*

2009-02-23 @ 15:38:31
Postat av: Anonym

Jag bara älskar din musik smak!

2009-02-23 @ 15:39:22
Postat av: Jenka

Magkatarr,kanske? det hade ju ja, + sår. tog ett tag för mig innan jag fatta..! Sen dricker du nog för mycket kaffe skulle ja tro ;)

2009-02-23 @ 17:35:06
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0