Kvällsbloggen.

Kan ju inte sova som vanligt. Varför inte blogga lite till. I morgon ska jag klippa mig klockan halv tolv. Skulle egentligen klippt mig förra tisdagen men min frisör hade ramlat av sin häst och skadat armen. Men i morgon blir det äntligen av. Ska klippa bort allt slitet, vilket kommer bli väldigt mycket. Men grejen är den att det finns inget fulare än slitet hår. Så efter klippningen ska jag börja ta hand om håret bättre. Göra regelbundna inpackningar med inpackningen som jag köpte igår. Loréal absolut repair (?) och inte använda plattången i samma utsträckning som den används idag. Ett till måste är att klippa mig mer regelbundet. Går ju inte att det tar ett halvår mellan varje besök heller. Skit samma om det bli kort i morgon, kan bli snyggt till och med. Sen får jag finjustera luggen också, den är inte direkt classy just nu. Idag solade vi ju också, blev en aning röd i ansiktet efter, men det börjar lägga sig nu och jag kan tala om för er att älvhögsborg is the shit. Mycket bra. Hög musik, 16 minuter, lovely. Hatar att det kom snö till Trollhättan ikväll, inte lite heller. Jag vill ha vår, kjol, linnen, höga klackar och Strandgatan! Jag vill ha västkusten och sol. Inte mer vitt. Men jag antar att det snart vänder. Har även hittat nya roliga bloggar idag, alla som jag läser uppdaterar dåligt, och börjar bli lite njaa.. vet inte. Kul med nytt i alla fall. Nu ska jag göra ett nytt men troligtvis misslyckat försök till sömn. Lycka till, tack, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0