morgonkaffe.

Jag är vaken, och grymt pigg dessutom. Fick ett telefonsamtal av min kära vän Joakim Bergdahl som hade varit och besiktigat sin bil. Så upp ur sängen och satte på kaffe när han knackade på dörren tre minuter senare. Kul att prata om allt som har hänt det senaste eftersom han jobbar i Hemsedal just nu. Så nu efter lite kaffe och yoghurt så är jag fit for fight för lite sportlife. Idag uppskattar jag snön som faller över THN på ett helt annat sätt, känns mysigt. Ida, ska vi ta håret i eftermiddag? Eller i morgon? Jag har tid när som helst. Slutar skolan klockan 17:00 idag, Call me :)

Journey - Don't stop believin'
Myslåt 'a la 80-talet.

Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train going anywhere
Just a city boy
Born and raised in South Detroit
He took the midnight train going anywhere

A singer in a smokey room
The smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on

Kommentarer
Postat av: Duvetvem

Jävla tjat om hår. Jag trodde du skulle ordna tid för kaffe!

2009-02-10 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0