Onsdag.

Gud så trött. Var i skolan 8:15 idag, skönt att vara klar och att det gick ganska smidigt. Trivs
att vara i skolan. Speciellt fikarasterna, får höra på Idas och Emilies bravader och trevliga
medarbetare. :) HAHA! Eller vad säger ni tjejer? Jag blir rätt road i alla fall. När jag kom hem
lagade jag lite kyckling, inlindad i bacon, med en god sallad till. Mycket lyckat. Ingen träning
idag på grund av monsterträningsvärken hela vägen från vrister till jumskar. I morgon är det
dock på det igen. Ska nog ut och springa då om det är lite mindre snö och lite mindre halkigt.
Nu ska jag sätta mig och finslipa mitt CV. Puss!

I morgon ses vi igen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha

2009-02-11 @ 19:16:36
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, så sant, på fikastunderna måste man "lufta" sig lite :)

2009-02-12 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0