outstanding.

Ofta att jag är såhär pigg när jag har sovit mindre än tre timmar i natt. Kan
vara för att Carina pucklar på mig med kaffe. Fick i mig lite vindruvor och kiwi
precis också. Längtar massor till luchen, soppa är något jag alltid har älskat,
alla sorter förutom ärtsoppa. Glömde att berätta att jag fick min bikini igår,
hur fin!? Väldigt bra satt den, nu kan jag knappt vänta tills jag får använda den
på stranden på Teneriffa. Vi åker 12 april, kommer hem 19 april. Underbart
med sol och bad, god mat och kvalitetstid med min familj. Teneriffa ska tydligen
vara värt ett besök, så jag längtar. Efter jobbet blir det skola, sen hoppas jag
på fika med Emma. Sugen på espressohouse eller strandgatan. Runt 5-6 någon
gång.

Well. ha en fin dag alla.
/Kiss

Kommentarer
Postat av: Fritte

hej hej sara! läste din kommentar på Idas blogg. Du gjorde ett bra intryck på mig så du behöver inte vara orolig;) Schysst Dior-läppglans också... haha!

Ta hand om ida åt mig:) puss och kram!

2009-02-03 @ 14:22:18
URL: http://fredrikarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0