På fikarasten:

Birgitta: Nej nu har dom hittat småkryp i de färska räkorna (källa: TTELA)
Lisa: Men vad säger du?? Kommer dom dit när räkorna fångas eller efteråt?
Birgitta: Vet inte, men dom heter i alla fall havsgråshugga
Carina: Men vilken tur, för räkorna bor ju i skogen.

Haha! Okej det var riktigt kul när man satt med vid bordet. Jag har i alla fall
fått predika av mig min förtjusning av kvarteret skatan, och har lovat att fixa
en dvd-skiva med alla avsnitt till mina sekreterarvänner på jobbet. Man kan
bara inte gå miste om detta fantastiska program.

Nu är jag inne på min tredje kopp kaffe, och jag börjar känna hur jag blir lite
kickad av det. Sex timmar kvar att jobba. Heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0